Recognize this person?!


Vi kör en sån här. Känner ni igen denna person?
Vad hände egentligen?


till höger


till vänster



Och till nånting helt annat:

Mikaela Johannesson. Jag saknar fan det vi hade, som fan. Hahaha, har så jäkla många minnen! Kommer du ihåg polackerna första gången vi var på krogen? xD Eller när vi fyllde 17 och ingen ville komma på vår födelsedagsfest? Våran 4 punkter långa lista där vi kunde stryka över "bög i buffalo"-punkten. Du var min bästa kompis. Men sen hände nånting, vet inte vad. Antar att man glider isär. Det händer alla har jag hört. Men jag saknar det - och kommer troligen aldrig få det tillbaka. I moved on - you moved on. Men ja, du var min bästa vän. Och är fortfarande en väldigt bra vän! Men antar att du kan hålla med om att det inte är detsamma.... Tråkigt.
Jennie goes emotional.

Kommentarer
Namn: Mikaela

Haha kommer så ihåg polackerna! xD Första gången vi var på idet ju. 17-årskalaset var ju lite kul. Har för mig att vi inte ville ha fest alls, men så ville alla andra att vi skulle ha de. Men ingen kom.. :P Minns inte bög i buffalo listan..? Men vi har gjort många listor. En av dom bästa lär ju va brevet till Peter! (A)

Men yes finns väl inget kvar av det som var förr. Sjukt tråkigt, men alla förändras väl. Men grejen är att jag tror inte vi är så olika nu heller. Spenderar alldeles för lite tid tillsammans bara. :P

2009-01-23 @ 21:52:54

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test