"Now what the hell are we waiting for.."


Nu sitter jag på biblioteket! Var tvungen gå in på mammas blogg och kolla om hon kunde skriva det hon skrivit, eller nånting. Men finner den inte så det var inte så lätt. x)

Annars kommer jag direkt från gymmet! Passade på idag när vi inte hade skola på dagen. Det brukar inte vara så mycket folk då. Och det var det inte heller - skönt. Så kan man flåsa, svettas och grimasera hur mycket man vill. x) Nu har jag käkat banan och troligen svält en apa. Stackars.  Sen ska jag försöka masa mig hemmåt och få någonting vettigt gjort. Jag vill hitta på nånting. Får se om jag får med mig någon att ta en öl ikväll. x) Troligen inte eftersom vi ska till Stockholm imorgon.


Kommentarer
Namn: Memmie

stackars apa:(

2009-01-30 @ 15:55:20
Din blogg/Hemsida: http://kawokaw.blogg.se/

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test