Lördag den tredje januari tjugohundranio.


Så här ser jag ut just nu!



Sexigt va? :)


Sitter just nu med en rosa lera i ansiktet as you can see. :) Köpte massa ansiktsmasker idag på La Rose, tänkte det kunde vara bra att ha? Haha, känns lite halvlyxig sådär. Eller bara nödvändigt. Tänkte bli ren, len och fin. Som om det skulle funka. Inga mirakelkurer biter på mig. Anyway, ikväll ska vi till Richard och fira honom igen - dock med alkoholhaltiga drycker och inte apelsinsaft och kaffe. Innan ska jag, syrran, mamma och pappa äta middag på kinarestaurangen! Fatta vad gott. :) Så vi måste göra oss i ordning tidigare för sen åker vi direkt till Richard.
Det dumma är att... jag är redan hungrig. :S

Kommentarer
Namn: Missbumblebee

Åhh, vad fint:)

Men Det blir nog aningen finare när du tvättar bort masken från ansiktet;)

2009-01-03 @ 19:45:07
Din blogg/Hemsida: http://missbumblebee.blogg.se/

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test