Jag babblar med fingrarna!


Shit vilken lång dag det har varit idag! Men kul och behövande. Vi tränade lite barteknik och drinkar med Hans i skolan, och gick igenom drinkgrupperingar. Måste fräscha upp minnet, det känns som om det försvinner mer och mer.

Igår var jag som sagt hos Micka och drack lite vin (det tar aldrig slut!!) och sjöng singstar! Trodde aldrig jag skulle sjunga det inför folk i icke-berusande tillstånd - men det kunde jag tydligen. Och givetvis var vi tvungna sjunga Friday I'm in love! Jag älskar den låten, so so badly!
Sen ringde Malin och var sugen på utgång (jag som tjatat hela dagen) så jag sa hejdå till micka och fredrik och gick dit. Drack en shot och en smirnoff ice på vägen till rockbaren. Satt där ett litet tag, knappt något folk alls. Sen drog vi vidare till Birgers, och för att vara en onsdag var det läskigt lite folk. Men vi lyckades såklart få två fyllon efter oss. :) En var väl trevlig iallafall. Pratade lite med dem, och Malin spelade kort. Och vann 20 spänn! :D
Strax innan två drog vi till Malin och åt rostade mackor! AAH, var asgott! Vet inte när jag åt rostade mackor sist. :')
Sov där med linserna i och var halvblind som vanligt på morgonen. Gjort det två gånger den här veckan. Kan ej vara bra.

Kommentarer

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test