Hjärnspöken.


Blir galen på mig själv. På allt egentligen. Snacka om sinnesförvirring. Idag vet jag varken ut eller in. Jag orkar inte idag. Det har varit en lång, seg dag i dag. Och rastlösheten har byggt på inom mig. Bläh.
 Ibland önskar man att man bara kunde blockera tankeverksamheten i hjärnan för ett tag. Så man slapp tänka. Eller att man iallafall kunde blockera den emotionella delen. Det som gnager och sliter i en som mest. Den som gör en så obotligt sjukt förvirrad. Jag orkar inte.
Ska sova nu, om min hjärna tillåter det. Det blir antagligen massa svammel och tankar som rusar runt där inne. Grubbel. Jag är en grubblare. En ältare. Grubbla och älta är inte bra. Inte för mig.

Nighto.

Kommentarer
Namn: Memmie

haha känner igen mig8>

2009-01-18 @ 00:42:47
Din blogg/Hemsida: http://kawokaw.blogg.se/

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test