Gymmat och badat idag!


Weii! Mitt mobila bredband fungerar nu! Äntligen.
Var tillbaka ner till Telenor idag och yes, självklart hade de glömt ge mig simkortet. Frågade om det var meningen att jag skulle köpa själv, men så var det givetvis inte. De skämdes lite när jag berätta hur förbannad jag var för att jag inte fick det att funka. :P Tack förresten pappa, som kollade upp det hemma. :)


Jag är helt slö i kroppen nu! Jag och Niklas var och tränade idag, och det var hur kul som helst! och skönt efteråt när man vet att man varit duktig. :) Fattar inte varför jag slutade gymma hemma. Men det var så töligt med tider osv. Här är det bara jag går dit när jag vill. Men ska inte verka för positiv, man vet aldrig när det vänder.
Och nyss har jag tagit ett varmt lååångt bad! Var skönt. Lyckades rätt bra med benrakningen den här gången tror jag, haha. Inte ett hårstrå på smalbenen. x) Och så har jag smörjt in mig med den nya LdB lotionen LdB goes Berry. Luktar apgott! Vill tugga på mig själv.

Kommentarer

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test