Warning: Humörsvängningsinlägg som fan.


Jävla helveteinternet funkade som vanligt inte igår,så här kommer gårdagens positiva inlägg!


Jävlar vilka humörsvängningar denna dag bidragit med. Fy fan, säger jag bara. Är helt slut nu, och trött. Vill bara sova, men dagarna går så fort när man sover.
Är värsta humörmonstret. Vaknade idag och var trött. Skulle till skolan och var förbannad. Gladare när jag kom till skolan. Men det växlade mellan glad, trött, grinig, arg, glad and so on. Hela dagen. När jag gick hem var jag förbannad igen. Kom hem var glad. Åt mat. Blev trött och grinig igen. Skulle ut och gå, så blåste det. Blev arg och grinig och gick hem.
Nu är jag mest bara varm, trött, utmattad och helt slut....

Och hälsar världen så här:


Kommentarer

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test