Träna barteknik.


Annars har dagen varit lugn. Dock rätt skumt humör. Försov mig som fan idag också! Klockan ringde kvart i sju, så jag ställde om den som vanligt till kvart över sju (tight om tid redan då!), men på något knepigt vänster så stängde jag av den när den ringde. Sen vaknade jag strax innan åtta och var jättestressad! Brukar vara redo att gå kvart över åtta, och eftersom jag är såå seg på morgonen behöver jag tid. Så tog det lugnt och tänkte gå så jag kom ner senare till skolan, hade barteknik idag ändå så rätt lugnt.

Sen ser jag att Niclas var kvar hemma, så frågade varför han inte gick till skolan. Tydligen hade vi fått mail av Hasse igår kväll att vi inte behövde komma förän efter lunch. Så gick och lade mig färdigsminkad och allt igen. Vaknade vid elva och gick strax där efter. Då var jag apförbannad av okänd anledning.

Kom till skolan, så var bara Nathalie där. Så hon, jag och Niclas hade lite barteknik och drinkblandning med Hasse. Rätt bra att vara så lite med folk. Man orkar fokusera mer och Hasse får mer tid att hjälpa om man behöver hjälp.
Sen kom typ 6 pers. till och dagen flöt på rätt lugnt, med ännu mera barteknik! Det är ju så kul!

Så ikväll blir det att plugga importörer till Nick's prov.




Jag bröt förövrigt min penga-strategi jag hade. Köpte färdig kycklingsallad på Kebab House idag. :/

Kommentarer

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test