Time to get busy!


Pjuh! Haha, när man legat som en död flodhäst hemma idag blir det skönt att komma ut lite! Men shit, kondition och muskler försvinner fort. Blev helt flåsig och mjölksyra i benen. ;) Iofs har jag fortfarande svårt att andas med näsan, så skyller på det! Gick till Allum och kollade lite. Så "borgen" på berget pappa berättade om, om när han var liten. =P

Nu är det dags att få lite saker gjorda här! Ser rent ut sagt bedrövligt ut.

- Diska.
- Packa upp mina kläder (jaaa, jag vet.)
- Sortera rena / icke rena kläder.
- Vädra täcket.
- Skriva 'dagbok' till engelskan.
- Sopa!
- Laga krubb.

Kommentarer
Namn: Mallan

Har du nå´t att skriva om än? Det har fan inte jag. På mina två veckor har jag gjort 5 mojitos, 1 caipirina, 3 black russian och en alkoholfri drink. Det är sant. Inte så mkt att berätta om ...

2009-02-22 @ 23:20:44
Din blogg/Hemsida: http://1andonly.bloggagratis.se

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test