Tillbaka, och nu också kontaktbar på mobilen igen.


Tillbaka! Shit alltså, tog fem timmar att köpa laddare. Dröjde ett tag innan jag förstod mig på bussen, tidtabeller och kort men en snäll man i kiosken här bredvid visade mig! Och tyckte jag var en stackars sate som kommer från värmland. Han frågade var jag var ifrån så svarade jag torsby - åh, era stackars satar, säger han då. Haha.

Anyway, jag fann till Nordstan iallafall! Och såg läppstiftet. Tänkte kolla stan imorgon, vill det idag men är såå trött! Har varit en fruktansvärt lång dag. Sen skulle jag ta bussen hem och hamnade i Partille i stället. Strosade runt där i en timma innan jag fann bussen hem. Kunde gå - är inte så långt egentligen. Men trött, vilse och blöta fötter. Nej tack.


Så nu ska jag bädda sängen, lägga mig och kolla klart på PS I love you. Började se den igår, men orkade inte se klart. Började gråta alldeles för tidigt in i filmen. x)

Kommentarer

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test