Stekt kycklingfilé! :D


Håller på och lagar mat nu! :D Ska bli stekt kycklingfilé och värsta stora salladen med mer eller mindre ALLT i. x) Gott! Fast  det är svårt att stek kyckling. Och nu helt plötsligt är jag livrädd för salmonella! Hypokondriker? Livrädd, som sagt. Och det är svårt att steka eftersom min stekpanna är sådär räfflad typ grillpanna.
Hmm, kanske är för att jag är ensam? Salmonellan alltså. Ingen som räddar mig om jag dör. Nu vet jag inte riktigt vad salmonella är och gör men det låter skithemskt ju! Salmonella. S a l m o n e l l a.



Salmonella.


Jag kommer få salmonella ella ella eh eh eh..

Kommentarer
Namn: mamma

Ha mycket toapapper hemma om du får salmonella, du hamnar där i så fall :-)

2009-02-11 @ 21:04:44

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test