Sjukling to be.


Jag håller på att bli sjuk. Det känns så iallafall. Fryser konstant (inte så konsigt - inte varmt här direkt!), sover t.om med strumpor! Min näsa rinner, nyser ofta ( btw, nys inte medan du håller på att borsta tänderna! Blir onödigt mycket tandkräm överallt! ) och jag börjar känna av bihålor, hals och öron.
Vill inte bli sjuk nu, mitt i praktiken. Kommer olägligt! Så var på apoteket idag och försökte utrusta mig med saker för att förhindra detta. Blev Ipren och bafucin. Och frukt från ICA med lite immunförsvars-vitaminer. Hoppas, hoppas!

Men som det känns nu har kroppen vunnit över viljan...

Kommentarer
Namn: - H*

- det är du inte ensam om, håller på att bli förskyld /;

2009-02-18 @ 00:07:12
Din blogg/Hemsida: http://merei.blogg.se/

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test