Rolig dag.


Kallt!

Idag stack jag in till centrum igen. Tänkte se hur jag skulle gå på måndag när jag ska till praktiken. Sen skulle jag köpa linsvätska och alvedon - kom självklart hem utan någon av dem.
Letade också efter Converse-butiken! Fann inte den, men massa andra underbara affärer! Synd att man inte var rik bara.

Tog lite kort.

Här är brunnsparken, där ligger stället jag ska jobba på.

Nordstan.


Kolla alla böcker! Vill ha varenda en och ha ett eget biografi/musik-bibliotek hemma med massa musikböcker.


Köpte de här korten dock.


På bussen hem.


Här är mitt boende! Mysigt va? :) I foröljen där sitter jag nu!




Hmm, inga bilder? Nej, visst fan. Jag har ju kvar cp-sladden i Nyköping.

Ursäkta irriterande och rörigt inlägg men jag är så jävla less, trött och förbannad nu.

Kommentarer
Namn: Memmie

Hahah, förlåt att jag skrattar men det är så typiskt dig? :o

2009-02-08 @ 12:59:09

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test