Ont i ryggen!


AJ!
Jag har så ont i ryggen idag! Har träningsvärk överallt och så har jag troligen sträckt mig i ryggen. Micke fick oss till att bära öllådor igår, två pall mm. Grr. x) S¨är helt slut, och ser ut som lilla emot idag, har rivsår full armarna av kartongerna. Men just ryggen kan bli jobbigt om det är tunga lyft idag med.

Igår var rätt vilt. Mycket folk! Tycker jag då, har ju inget större att jämföra med men.. och ikväll var det nått nytt som skulle testas! Så får se om det kryllar av folk ikväll med. =P Vet inte riktigt hur min kväll blir, om det blir disken, bar eller nånting annat. Får väl reda på det sen när jag börjar, antar jag.

Min dator kryllar av virus, som mitt antivirus program inte verkar vilja finna åt mig, men den lever verkligen sitt eget liv.

Nej, jag tappat inspirationen helt till att skriva. Blir bara massa gegg och svammel.
Ha det bra.

Kommentarer

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test