Måndag.


Äntligen hemma! Eller "hemma". Det här är inte mitt hem. Och jag tänker inte dra upp min confusion av hemma nu heller då jag redan gjort det för ett x antal månader sen.

"Hemma" oxh trött är jag! Inte varit på praktiken sen i måndags. Och jag blev så trött! Har ju knappt rört mig eller sett dagsljus sen jag blev förkyld så inte så konstigt kanske att kroppen är helt utmattad. Haha, av sju timmar liksom. ;)
Denna vecka kommer bli tuff, tror jag. Jobbar imorrn 16-23, tor 16-23, fre 16-03 och lör 16-03. x) Måste ta igen timmarna jag missade. Tänkte egentligen ta onsdag med men rädd jag stupar. Är astrött, kroppen är inte iform än.

Men det blir nog grejt!


Btw, när jag satt ute vid svingeln och väntade på bussen (ensam) så kom en polisbil farandes. Och tvärstannade precis framför mig! Sen stirrade båda poliserna på mig. Åkte sakta lite framåt och stannade igen och tittade. Sen svängde de runt hållplatsen och jag var säker på att de skulle komma ut. Men det gjorde de såklart inte.
Undrar vem de trodde jag var? En förrymd brottsling, kanske? x) Jag ser rätt hemsk ut faktiskt.

Kommentarer
Namn: Anonym

du ser ganska galen ut, ja.. :(

2009-02-28 @ 12:58:02

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test