I think my head'll explode.


Det känns som om huvudet vill och ska explodera på mig! Det värker, och bankar och dunkar så jag blir inte klok. Jag känner mig helt borta. Har varit så de senaste dagarna nu på kvällarna. Har självklart inte heller köpt alvedon eller nått. Kön var för lång i Nordstan och sen har jag bara glömt helt enkelt.

Tror också det faktiskt kan bero på linserna. Jag ser sämre och sämre - eller om det känns så pga värken? Kan inte fokusera blicken. Speciellt inte på högerögat, och det är även på högersidan huvudet gör mest ont.
Fan.. får gå till optikern nästa gång jag är hemma i Torsby då!

Kommentarer
Namn: mamma

du kan ju gå till en optiker i nyköping också. Då kanske du kommer iväg snabbare...

2009-02-11 @ 07:19:10

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test