Hur tänker man ibland, egentligen?


Vad konstigt man tänker ibland egentligen. Nu har jag bott här i fem dagar - ingen evighet direkt, haha, jag vet - men ändå så står min resväska kvar på golvet i sovrummet. Med alla kläder i. Varje morgon när jag letar nya, rena kläder måste jag rota igenom hela väskan för att hitta det jag vill ha. Vilket inte gör kläderna mindre skrynkliga direkt. Trots att jag har två garderober jag kan använda!
Nej, jag tänker så här på nått knepigt vänster. Jag ska ju "bara" vara här fem, snart fyra veckor till. Då behöver jag inte packa upp kläderna, ska ju snart flytta igen.

Man tänker inte på hur skönt det skulle vara att ha kläderna ordnade i en garderob istället. Utan mest på hur "jobbigt" det blir att packa ner de igen. Hmm, ibland undrar man över sig själv.


Sängen - Natti!

Kommentarer
Namn: Anonym

Blir så när latmasken har övertaget :-)

2009-02-11 @ 22:46:53

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test