Hemma från stan.


Varit inne i stan idag igen och gått runt, runt, runt. Vet inte om jag hittar lättare nu, känner mig fortfarande helt vilse och lost. Men någon gång lär det väl ljusna för mig?
Fann till avenyn! Eller.. vad jag tror var Avenyn. Har egentligen ingen aning. x) Men det var skoj iallafall. Och självklart fann jag den där skoaffären jag, mamma och Emelie såg när vi var i Göteborg. Dock kan man (läs: jag) bara titta på skorna. Inte direkt småpriser. Men det var ett par Converse där som var asballa! Svarta eller lila med massa paljetter på! 999 kr. dock.

Var också inne i saluhallen igen, haha. Och dregglade lite. Luktar gott och ser gott ut ju! Inte allt kanske, när det ligger typ halva får i disken. Men vid fisken, mmm. Köpte inget där idag heller, men sprang förbi fiskbilen vid ICA här och köpte rökt makrill! Har nyss lagat en god sallad och käkar makrillen nu, jättegott!
Sånt man får göra när man bor på västkusten. ;)

Kommentarer
Namn: mamma

vad gott det lät!!

2009-02-11 @ 07:17:17

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test