God natt!


Hmm, borde sova nu! Jag som skulle ta mig i kragen - sova i tid, gå upp i tid. x) Haha, lätt när man jobbar kväll/natt i bar. Men har lite sömn att ta igen nu tror jag. Somnat så sent de senaste dagarna och inte vaknat pigg direkt runt två på dagen sen.

Wiie, har spenderat kvällen med Gunvald! Sveriges sexigaste polis. Ja, sett på Beck då alltså.
Sen har jag kollat massa miami ink-klipp på youtube! Nu är väl klippet nedanför gammal eftersom Sydney är så liten så hoppas jag inte förstör med spoilers.
Feel sorry for Yoji, though. Sen är hans engelska/amerikanska så jäkla kul att lyssna på! ;D




Nej, nu ska jag sova... eller läsa. Beror på om jag vill eller inte. Inte bestämt mig än. Är lite sur på boken just nu.
Nighto!

Kommentarer

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test