God förmiddag, onsdag.


Hej hej!
Var meningen att jag skulle gå upp halv tio idag, ställde klockan och så. Men vaknade som vanligt inte förr'ns halv tolv! Men den här gången segade jag mig inte kvar som jag brukar, utan vaknade helt enkelt inte av larmet. Antar att kroppen behövde sova? Hade iofs lite svårt för att somna - så fort jag blundade såg jag flaskor igen, och folk som ropade och skrek på mig. x) Haha, brukar ha sånna drömmar.

Idag är jag ledig! Fan vad skönt det var när klockan var elva och jag fick gå hem igår, och jag visste att jag var ledig idag. Igår var jobbig. Inte jobbat en tisdag förut så visste inte vilka jag skulle jobba med.. men det var de vanliga, typ. Men kände mig mest bara ivägen och fel igen, känns som att jag är tillbaka på ruta ett. Eller minus ett kanske...

Snart ska jag catcha en buss och åka in till stan! Ska gå runt lite där och kolla. Möjligtvis gå in i en affär eller två och inte kolla skyltfönstren. Borde se om jag finner billiga strumpor. För av någon jäkla anledning så verkade jag bara få med mig en av varje från varje par från Nyköping. =P
Får se hur länge jag stannar där inne sen, annars blir det väl sitta här som vanligt. Favo-kocken ville att jag skulle med dem ut och festa ikväll. De skulle ut allihop, och han tjatade lite. x) Men naej, Tror inte jag känner för det ikväll. :P

Kommentarer

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test