Första praktikdagen!


Hemma igen efter första dagen av praktik!
Det gick väl rätt bra, skulle jag säga. Kände mig mest i vägen eftersom jag inte visste vad eller hur saker skulle göras - men det kommer väl så småningom att fastna hoppas jag. Nu är jag ledig tisdag och onsdag. Eftesom jag går efter min handledares schema den här veckan.. Sen på lördag har jag mördarpasset 16.00-04.00! My God.

Nej, tänkte bara slänga in en snabb uppdatering om att jag lever - till er morgonpigga. Jag ska ta sovmorgon imorrn, tänkte jag. x)

Natti. ♥


Kommentarer
Namn: mamma

Gott att höra att allt gick bra och att du tog dej hem!! Hade mobilen på hela natten utifall du skulle ringa - men vad hjälpte det när batteriet hade tagit slut!

2009-02-10 @ 07:29:41
Namn: Memmie

iihk, låter så kul!:D det blir nog bättre när du jobbat där mer än en dag;D

2009-02-10 @ 08:51:58

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test