Fajjfajj.


En lite upprörd (?) farfar ringde förut. Han var tydligen orolig för det där med bussarna och tyckte jag skulle säg till på praktiken att jag missade bussen sist och skulle be om att få gå tidigare! Jag kan ju inte sitta ensam mitt i natten i gbg och vänta i två och en halv timma på nästa buss, tyckte han!

Och självklart har han rätt! Jag ska prata med dem idag, men jag går ju redan en timma tidigare för att hinna med sista bussen. Inte visste jag (eller dem) att spårvagnen skulle vara sen. Jag vet inte, men den kanske ofta är det på helgerna? När det är mer folk i farten och den måste stanna längre och på flera ställen. Annars borde jag hinna springa till Svingeln om det skulle hända igen, bara jag kollar upp vägen lite.

Men det kändes bra att han ringde och brydde sig iallafall. :)



Nu ska jag jobba, hej så länge!

Kommentarer

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test