En sådär lagomt seg dag idag. Också.


Idag har inte heller varit världens mest produktiva dag! Har varit ute och gått lite här i Sävedalen och kollat butikerna. Typ varannat hus på "shopping-stråket" har en frisör. Och gatan har ca lika många pizzerior som Torsby! :P Men fann iallafall en "skönhets/sminkbutik" där jag köpte mig en pinsett. Mina ögonbryn ser ut som en snårskog just nu.

Lite pissed är jag fortfarande för att jag inte fick med mig kamerasladden. Har massa bilder jag vill lägga in på datorn. Sen blir blogginlägg så jäkla tråkiga utan bilder!

Nej, nu ska jag fortsätta min nostalgitripp! Kollar gamla filmer och klipp på barnprogram etc man såg när man var liten! :D Kul!

Kommentarer

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test