"Cut my life in to pieces."


Imorse när jag skulle skära bröd så höll jag såklart brödet i ena handen medan jag skar det. Och självklart skar jag mig i handen! Hann dra både fram och tillbaka innan hjärnan kopplade.
Sen började jag tänka på det Erik sa om hygien i baren. Det var någon han jobbade med som råkade skära sig i baren. Sen blev det infekterat! Och innan hann gick till doktorn hann det bli så illa att han var tvungen att amputera fingret han skar sig i! Det spred sig tydligen jättefort, och hade han inte gått när han gick så kunde han varit tvungen att kapa armen. Usch! Jennie rädd. Det ser ju inte infekterat ut iallafall.. men det ser inte jättebra ut heller.


Rätt kass skärpa på bilden, men nu kan ju tänka er. :P

Kommentarer
Namn: Anonym

tror nog du får behålla handen. Har aldrig hört talas om ett så snabbt förlopp i sverige trots mina 20 år i vården! Men ser det infekterat ut, ring sjukvårdsupplysningen. Penecellin brukar göra susen....

2009-02-02 @ 19:21:20

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test