Cencurerat inlägg.


Har cencurerat mitt inlägg här nere så ni som egentligen inte vill läsa inte behöver läsa.
Jag lovar, det är bara massa gnäll och tycka synd om mig själv!!

Jag börjar hata nätterna nu. Att jag vänt på dygnet är ju inget snack om saken - men jobbar man inom bar så är det lätt hänt. Men att man ska ligga och vrida och vända på sig i fem timmar innan man ens kan få för sig att somna tär på en!
Min rygg gör ont. eller egentligen varenda muskel i kroppen värker! inte så konstigt det heller eftersom jag inte rört på mig på fyra dagar ca. Inatt låg jag och störde mig på mitt tandkött som kliade och sved. Näsan som svider och känns tre storlekar för stor. Händerna är iskalla och så fort jag rör på mig under täcket blir allt till is! Jag kan inte andas med näsan så rätt som det är upptäcker jag att jag ligger och dregglar på mig själv (idag när jag vaknade hade jag en hel pöl på kudden - dude, that's gross!) Min hals killar och sticks. Jag är trött, arg och känner fortfarande skuld för att jag inte kan jobba. När jag väl lyckas somna sover jag 10 timmar och är helt utslagen när jag vaknar. Klockan verkar alltid vara runt två på dagen och jag känner ingen som helst anledning att gå upp när jag ändå mår piss.
Jag vill hem.



Så.. läste du ändå? Ja, då är det inte mitt problem.

Kommentarer
Namn: Therese

Hej!



ja det är mycket härligt här i värmen :)

För tillfället så lever vi för sparade pengar med i framtiden blir det nog till att jobba lite :)



Ha en jätte skön helg, kram.

2009-02-20 @ 16:35:49
Din blogg/Hemsida: http://mylifeinthai.se
Namn: mamma

stackars liten!!!

2009-02-20 @ 19:06:29

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test