Bokrean!


Imorgon börjar bokrean! :D Fan vad kul! Böcker är heaven och första dagarna jag bodde här var det i den stora bokhandeln jag stog och dregglade över musik- och biografiböcker. Och fakta och 'självhjälps'-böcker. DrinkböckerHaha, älskar sånt.

Och idag när jag åkte hem var det flera bokhandlar det lyste i och personalen gjorde i ordning inför rean!
Men det som pisses me of a little (vilket det mesta gör nu för tiden) är att rean startar den 24! Då vissa har 18 spänn på kortet och drickspengar att leva på. Alla böcker kommer ju vara slut den 25! Inte för att jag kommer ha pengar till att köpa bäcker för då heller men.. :P Rean är ändå rean! Ska gå dit och knö, trängas, buttas, raffa åt mig böcker framför nyllet på folk och helt enket vara i vägen - bara för att jag kan. Och jag ogillar folk.


Kommentarer

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test