Böcker och Green Day!


Snurrade runt inne i nordstan idag! Kolla bokrean lite grann, och yes det var kaos. Folk bara trycker sig fram, springer runt hyllorna och visar ingen hänsyn. :P Det som stör mig mest är de som offrar sina små barn och trycker in barnvagnar mellan hyllorna och kör över fötterna på folk för att komma fram. Stackars barn som får massa asses i ansiktet.

Jag fann i alla fall tillbaka till bokaffären jag snackade om för nån vecka sen och köpte faktiskt en bok! Och självklart en bok som inte var på rea.

This one: Green Day american idiots & the new punk explosion. By: Ben Myers.

Passar jättebra i min påbörjade musik/kulturhylla hemma. :P Finns en till GD-bok som kommer bli min... förhoppningsvis inom de närmsta åren iallafall! Har ingen brådska. Måste skaffa eget boende först så jag kan inreda ett eget musikrum med böcker och dvder! x)

Sen fann jag en ny bok om Pete och en livedvd med babyshambles: Babyshambles - up the shambles. Som jag förhoppningsvis också kommer äga någongång. Dock inte ännu. Men.. den som väntar på något gott! =)

Och självklart finns det hur många musikböcker, faktaböcker och biografier etc. som jag stog och dregglade över som jag vill ha! Som jag kan läsa och helt enkelt bara för att ha. ;) Självklart är de böckerna inte på rea men det är väl egentligen kanske ganska förståeligt. Fann också en bok med massa quotes från kända musiker som jag tjuvläste några sidor i. En del är så helt sjuk och man undrar vad de snortat på innan de sa de här sakerna. Och en del tänker så himla djupt och långt att ingen skulle förstå de ändå.









♪♫

Kommentarer
Namn: mamma

Kan se dej framför mej där i bokaffären, dreglandes och med lystna ögon över alla böcker

2009-02-25 @ 20:29:18

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test