Sova nu? Knappast!


Nej, här vågar man inte sova i första taget? Trots att jag är aptrött.
Jobbade ju idag, och slutade 01.00. Sen gick jag till repan och snackade lite skit med Eleonor. Så kom vi in på ämnet spöken. Och det är verkligen jättekul att prata om och skrämmas lite! Enda tills man blir ensam igen och ska sova...?
Vi pratade om andar som gick igen, skuggor, röster, ljud och massa! Och även om spöket på SPA. För jag har hört folk snacka om att det spökar där - men inte tagit det alltför allvarligt. Men tydligen är det det? En eller två personer som går igen. Rykten säger att det är en gammal snickare på "gamla" sidan som spökar. Att han dött där innan (?) Spa't fanns. Och att folk har klackat på att det låter som om någon hamrar. Kusligt, eller vad?! Ryktas också om att ett medium varit där och kollat... vet dock inte hur det gick.
Usch, undrar om detta är sant? Måste fråga runt och klura ut lite mer om det. Och vilket rum, så jag vet var jag absolut inte ska bo!!
Hah, och stackars Eleonor nu då som ska sitta ensam i repan fram till morgonen. :S

Kommentarer

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test