Back in Torsby.


Back in Torsby.

Ja, men shit. Idag lämnade jag Brandkärr for good.? Blandade känslor.
Igår städade vi iallafall ut lägenheten. Det tog oss ungefär elva timmar. Men nog fan blev det rent alltid! Lämnat lite skrot kvar till Niklas bara. ;) Rensade och städade alla rum och parkerade oss i vardagsrummet! Jag och Tom hade värsta slumber-partyt där! :D Men jag somnade rätt snabbt, var helt j*kla slut!! Och idag har jag träningsvärk.

Grabbarna stack hyffsat tidigt idag. Medans pappa inte kom förän efter ett. Men lyckades få med alla mina grejer tillslut och vi kom väl iväg efter tre. Hela bilen blev proppad med grejor, påsar och kartonger! Jag visste inte att jag hade så mycket saker, faktiskt. Och kläder? Hur mycket av dem använder jag egentligen? 40%? Yeah, yeah får sortera det imorgon.

Tv nu. Tjaråå.

Kommentarer
Namn: Micka

Får en tår i ögat faktis är otroligt tråkigt att vi alla kommer spridas över hela sverige igen!! :'( Tråkigt Att vi inte skall bo i samma stad nå mer!

2009-04-25 @ 23:47:56

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test