På tåget.


Så sitter man på tåget nu då. Blev lite stressköp av biljett inatt. Bokad biljetten runt halv ett - packade och försökte sova. Så nu sitter man på tåget på väg till Torsby då. :S Helt sjukt. Dock ska helgen spenderas hemma i Rådom bara, tror jag. Orkar inget annat och så måste jag plugga. Har ju 1300-kronors provet på onsdag. Känns som att man vill klara det faktiskt!
Vet inte riktigt varför det blev hemfärd så hastigt. Sjuk hemlängtan, men det har jag ju haft ett tag so I can handle it. Sen vet jag inte riktigt heller varför jag har sån hemlängtan heller men.... har ju inte varit hemma sen i julas, är det så konstigt?
Sen tror jag grabbarna skulle ha fest hemma i Nyköping också? Lät så på dem iallafall. TT's sista innan han flyttar till NZ. Lite tråkigt att missa faktiskt, men.. har ändå inte tid, lust eller råd med det. FAN VAD JAG ÄR TRÅKIG.

Kommentarer
Namn: Memmie

du är inte tråkig, du bara lever som en normal studerande nuförtiden. :3

2009-04-17 @ 13:30:44
Namn: My

Hälsa Torsby!

2009-04-17 @ 14:45:57

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test