Helgen i Söderhamn.


Åkte som många vet till Söderhamn under påsk! Följde med Micka norrut. :P Åkte vid kvart över sex på torsdagen, vilket var lite sent kanske, men vi trodde ju vi skulle till skolan innan. Men det var också bra eftersom jag hade tvättid mellan 12:00-17:00. Så allt blev tvättat iallafall!
Anyway, vi åkte tåg till Gävle, Bollnäs och sen buss till Söderhamn. Var framme efter elva. Då softade vi mest och kollade på Patrik 1,5. =)

På fredagen gick vi upp rysligt tidigt och det kändes som man fick hur mycket som helst gjort! Vi skruvade också ihop sänggavlarna till Mickas säng som var jättesnygg. Först skruvade vi självklart fel så hennes pappa fick sig ett gott skratt - men vi var duktiga och fick faktiskt ihop allting rätt sedan!
Hann med en liten mini-sightseeing genom Söderhamn också. De har en Dracula-borg där! Såg jättecreepy ut på natten.



På kvällen kom Lisa, Karin och sen en sväng kom Mickas två kompisar. Satt och drack vin och åt popcorn innan vi drog till JH. Stället var lika litet som de berättat om, men det var mysigt! Liveband på övervåningen och i källaren var det dansgolv. Måste säga att livmusik lockar alltid mer för mig. Även om det är kul att dansa! Men musik är bäst - live!

Hade kul på JH, men drog tidigare än vanligt. Skulle ju till Gävle nästa dag och festa med lite folk.
Det var några vänner till Micka som hade inflyttningsfest. Det var kul! Så grymt härliga människor! Bjuder verkligen på sig själva och är inte blyga direkt. Man kände sig välkommen även om man aldrig träffat dem.

  

Vi spelade Singstar, jag har aldrig, guitar hero, buzz och drack drinkar! Blandade hejvilt med vodka, ananasjuice, apelsinjuice, fruktsoda, Pisang Ambon, Sprite mm.. Gott. =)
Sedan sov vi fyra stycken i samma rum, två i sovrummet och två i vardagsrummet. Fatta vad varmt det var! Rena bastun där inne.
När vi åkte hem på söndagmorgon var det första gången jag åt på Subway. x) Var jättegott, och smart koncept men ingenting för såna som mig egentligen. Man måste välja själv på ALLT! Jag som har sån beslutsångest visste ju inte alls vad jag skulle ta. Så så fort hon bakom disken frågade nånting svarade jag bara ja. Så slapp jag lite töl iallafall. x)

Sen har vi mest slappat, ätit middag hos Mickas farmor, sett på film mm. Soft och rolig helg! Thanx for letting me visit!


Nu ska jag vila upp mig de få timmar det är kvar till skola igen. Inte alls sugen. :P

Kommentarer
Namn: Memmie

låter som du haft det supernice!:D

2009-04-14 @ 12:01:30
Din blogg/Hemsida: http://kawokaw.blogg.se/

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test