Hej fredag!


Jag har knatat ner till bibblan idag. Skulle egentligen plugga med Nathalie och Micka, men Nathalie tog sovmorgon och Micka också....? Hon hade inte sovit inatt pga hosta så sover troligen nu. Vet hur det känns!
Passade på att sno en dator här nu för att uppdatera mig och er lite. Min dator ligger ju på dödsbädden nu. Och nej, jag fattar inte hur jag ska klara mig denna helgen. x)
Två av killarna har åkt hem över helgen, den tredje åker idag. Så jag är ensam hemma i stor lägenhet. Micka, Malin, Karin och bunten åker också hem över helgen... är ju lediga fre-mån. Så stackars jag blir ensam. Om jag bara hade karaktär nog att vara duktig i skolan och få tummen ur och plugga! Men det vet vi ju inte händer...............

Jo, Jennie. Plugga! Be aggressive, be be aggressive.

Kommentarer

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test