Två nya kuddar och kaffe latte!!


Sådär ja! Nu har jag checkat läget på biblioteket här i stan! Culturum. Rätt så stort, och jag som tyckte torsby bibbla var stor. Fixade iallafall lånekort, så nu kan jag boka en datortid imorrn och skriva ut drinkrecepten vi hade i läxa att göra.

Sen gick jag runt lite på stan. Och Nyköping kryllar av folk! T o m i onsdags när jag var ute på kvällen och gick var det massa folk i rörelse, okänt fenomen i torsby. Och då menar jag inte fullgubbar här alltså, utan .. folk! :)
Var inne på Åhlens och köpte två rätt fula kuddar som jag tänkte ha framför TV'n så jag slipper sitta på golvet. Blir nog mycket film i helgen. :/ Möjligtvis bio, jag tror ARN gick på biografen idag. :)

Så var jag på pressbyrån och köpte mig en latte (för lat för att dra om sladdarna här hemma för att kunna brygga), apelsin juice (Magnus Svensson skulle dissa mig totalt nu!) och en tidning. Så nu äter jag middag framför datorn. Eller middag och middag, blev två hårdmamckor med leverpastej. Min mage har inte återhämtat sig från all söt cider än så den funkar inte som den ska. Har skitont i magen, men tänkte att nånting måste jag ju äta! Det är äckligt var alkohol gör med kroppen egentligen. Ska jag säga - som går bartenderutbildning. :P




Ska se om kameran vill funka sen så kan jaga visa de ickesåvackra kuddarna. Hade ju med kameran igår, men hann ta två kort sen dog den. Och inte ens visade den att det snart var slut på batteri - bad bad, som Michael Jackson sa.

Kommentarer
Namn: mor

Ser fram emot att få se kuddarna. Tror nog inte de är så fula!

Undrar vem Magnus Svensson är???

2008-09-05 @ 19:42:43
Namn: History

intressant blogg! själv bloggar jag om Michael Jackson.

Hare

2008-09-05 @ 20:00:17
Din blogg/Hemsida: http://historysman.blogspot.com/
Namn: Alexandra

Mäktig slogan. Gillar den grymt mycket faktiskt.

2008-09-05 @ 20:02:06
Din blogg/Hemsida: http://cleopatravii.blogg.se/

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test