Trött liten slusk.


Det jag har beslutat att göra nu borde vara förbjudet enligt svensk lag! För allas bästa. Jag tänker inte städa idag. :S Jag orkar fan inte! Och ja, som det ser ut här nu borde det vara olagligt. Eller värt att anmäla till det där teveprogrammet, rent hus?
Men jag är fullkomligt utmattad så orkar inte ta tag i det nu - utan för lägga mig tidigt idag och ta igen en dunderdag imorgon! Behöver rensa kylskåpet också.. nånting luktar. xP Haha. Usch jag låter som värsta slusken. Men jag är ingen slusk. Bara trött.

MEN! Jag borde få lite extra poäng för min middag idag! Just fixat världens läckraste sallad! Har aldrig serverat en sallad så här fint innan, tror jag. :) Sen är det ju så tråkigt att bara göra i ordning till en person så det brukar bli slarv. Men idag blev jag totalnöjd! Har t o m ananasskivor, dressing och grejer!
Hade det inte varit så att jag hade sönder kameran så var den värd att fota. :)
Nej, nu ska jag käka salladen och njuta av film med Jude Law!



Hörs sen. :)

Kommentarer
Namn: Memmie

du måste städa innan vecka 44 så jag får plats i din garderob:(

2008-09-28 @ 19:53:49
Din blogg/Hemsida: http://kawokaw.blogg.se/
Namn: mamma

Lite skit i hörnen har ingen dött av!!! :-)

2008-09-29 @ 15:47:14

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test