Torsbymârten!


Hej hopp! Idag är det dag två på Torsbymârten, mihi! Ska snart ner och gå runt lite på dagen och kika, innan vi åker hem till moster och äter kålsoppa (inte jag! Pannkaka, ja tack?). Var nere en sväng på dagen igår när jag kom hem och köpte en jacka och två nyckelringar. ;) Jag och Emelie provade också de här "klorna" där man kan få mjukisdjur eller liknande. Och gissa. VI VANN!! :D Vi vann varsin gång och vann varsin Rastaman! Tänkte fota, för de är jättesnygga, men min kamera har ju pajat. Kan se om Emelie fotar sen.
Sen åkte vi hem till rådom. ♥ Gjorde oss i ordning och lyssnade på Johnny Cash. Åkte ner tll Richard och gänget där och festade! Det var kul att se de igen. Haha, det har bara gått två veckor, men det känns som en evighet!

Gick ner till mârtensplatsen, men var mest yngre där så vi gick till faktoriet. Där var det mycket folk. Var rätt kul där med! Träffade folk jag inte pratat med på år, tror jag!
Sen gick vi upp och käkade burgare! Skitgott! :)

Var meningen att vi skulle åkt karusell men vissa var vääldigt sega på att ta sig dit. xP Så vi skulle göra det idag istället.
Jag och mamma ska ner nu snart och kika lite, så har just ätit Malins kladdkaka till frukost nu, så borde väl göra mig i ordning.

Sorry för rörigt inlägg. ;)


Mhmm, vad skönt att sova i min säng!

Kommentarer

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test