Spindlar överallt.

Buhuuu..... :'(
Vart jag än vänder mig idag, vart jag än kollar, i varje liten vrå så ser jag spindlar! Allting ÄR spindlar i mina ögon idag. Spröten på hårborsten, kameraslappen, fläcken på väggen. Speciellt vid diskhon så är allt spindlar. Och varje jävla gång jag ställer mig vid diskbänken och tänker diska slår hjärtat i 1000! Och jag som har världens största diskhög som väntar på mig......
Och ska jag till exempelt gå på toa, klättra upp på sovloftet, sätta mig i soffan så tar det tre gången så lång tid att ta sig dit, för jag måste kolla överallt så det inte är några jäkla äckliga, stora, bruna och långbenta spindlar där!!!


Jag blir galen!

Kommentarer
Namn: mamma

Stackare, spindlar är inte kul. Men håll du rent på diskbänken så är det i alla fall ingen doft som lockar dem. Om de nu har luktsinne!?! Och kom ihåg: DE ÄR INTE FARLIGA OCH KAN INTE SKADA DEJ, de är bara äckliga, MEN DU KAN DÖDA DEN!!!

2008-09-03 @ 19:14:29

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test