Söndag med böcker och film - som vanligt då.


Söndag är tråkdag. Det här är iallafall sista gånger jag stannar här när jag är ledig tre hela dagar! Fredag gick bra, lördag var lite dryg. Söndag? %#¤!!#% - som de säger i serietidningarna.

Nu har jag iallafall varit ute och visat mig bland civilisationen. Gick till Hemköp och lämnade tillbaka filmen. Jag sa till han i kassan att det gick att se ca 13 minuter och att den bara hackade sen. Han tyckte det var bra att jag sa till och jag fick en presentkort på att hyra en film gratis! :D Hade inte förväntat mig det - men det var en possitiv överraskning! Så det blir nog film ikväll. :)

Men det här ska jag pyssla med nu ett tag! (Innan plugg tar över..!)






Här är förresten kuddarna och köpta på Åhlens! Jag tycker de är skitfula. x) Men det är för att det är Manchester. Me do not like, liksom. Tror jag aldrig gillat manchestertyg. Det är liksom så.... randigt? Luddigt. Och näh, minus.
Men själva kuddarna är det inget fel på! Goa att sitta på och bra ryggstöd.


Kommentarer
Namn: mamma

Kuddarna var ju snygga och passar väl pergekt under rumpa och rygg! :-)

Ha en mysig stund med tidningar och choklad, det är du värd!!

2008-09-07 @ 16:50:00

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test