S I C K O !


God morgon? Fan heller.
Inatt har varit en hemsk natt! Gar vaknat av ständiga mardrömmar stup i kvarten. Jag har suttit i karuseller som brunnit, jag har sprungit runt i stora hus med farliga monster bakom varje dörr, jag har blekt mitt hår, men allt gick åt helvete, jag har sett spöken... Fan, vad hjärnan kan göra med en.

Men jag vaknade för ca en timma sen. Jag mår förjävligt, rent ut sagt. ( och ingen ska fan klaga på mig för det, inget jag kan rå för! ) Det känns som om någon har kört ner en elvisp i halsen på mig och kört på maxfart. Som om någon tagit en brödkavel och slagit mig i bakhuvudet, Hela kroppen gör ont som om jag hoppat från kyrktornet. Och magen då...? Jag har inte vågat öppnat munnen idag. Känns som om hela magsäcken dragit ihop sig och väntar på attack om jag öppnar munnen. Jag mår så j ä k l a illa!

Jag orkar inte visa mig bland folk - men om jag inte ska svälta borde jag gå över till hemköp. Mitt kylskåp är tomt, bortsett från mjölk som gick ut för 6 dagar sen. Inte gott?
Nej, jag vill bara sova.

Imorrn måste hur som helst gå till skolan, även om det får bli med en mask för ansiktet. Imorgon kommer Magnus och vi börjar med WSET-lektionerna, oh börjar plugga vin. Då måste man vara pepp!



Så det var den fysiska klagan. Till den psykiska har jag dagbok.

Kommentarer

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test