Plugg och utgång!


Sitter och käkar banan, choklad, dricker Bacardi Breezer och pluggar drinkrecept! Det går väl sådär, haha.
Men drinkarna börjar sitta liiite bättre nu! Efter skolan idag gick en hög från klassen och fikade och läste på drinkarna. Och det var mycket lättare och roligare att göra med flera. Sitter man hemma blir det lätt att man hittar på annat. :P Men måste läsa massa mer ändå.

Det var prat på utgång ikväll också! Får se om jag hänger på. Var ju inne på bolaget och handlade iallafall. Men dricker jag inte idag har jag ju kvar till mârten också! Känns lite dumt att dricka dagen innan ett prov men vem vet - kanske går bättre då! x) Men det blir nog rätt lugnt från min sida isf. Får se hur det blir.


Nej, plugga och nörda!


i like my new bunnysuit i like my new bunnysuit i like my new bunnysuit.. when i wear it i feel cute,..

Kommentarer
Namn: Michaela

plugga plugga plugga! :)

2008-09-10 @ 21:17:53
Namn: mor

bunnysuit???? Hoppas det är en sångtext !!!

2008-09-10 @ 22:09:06

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test