Motivate mee .... som joel sjöng.

Ge mig ork och motivation.
Ända sen jag kom hem idag har jag bara legat och degat i sängen och kollat film. Orkade ingenting. Här ser dessutom förjävligt ut men jag orkar inte göra någonting åt det. Jag mår dåligt för jag var för lat för att laga mat men för hungrig för att strunta i det så har ätit salta kex och känner för att kräkas. Jag har huvudvärk idag för jag har inte druckit koffein på hela dagen, men jag vill inte visa mig ute för att kunna köpa på pressbyrån. Och jag är för omotiverad för att koka eget. Jag borde plugga lite vin för att ha lite koll på läget när vi börjar med det, men min hjärna värker och allt är på engelska. Skulle kunna öva på att shaka och free poura .. men min diskbänk är full av disk - så det skiter vi i. Jag skulle kunna gå ut och gå, men som sagt, orkar inte visa mig bland folk just nu. Så borde egentligen skriva rent och läsa på uppgiften idag som vi ska redovisa inför klassen det första vi gör imorrn bitti - jubel.

Annars är dagen prima fisk! Har varit jäkligt intressanta föreläsningar idag och vi ser fram emot fortsatta ... plugg.

Kommentarer

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test