Lördagkväll med hyrfilm och sims.


Jag tror nästan jag chockade död på min mage. Lagade blodpudding till mat ju, och jäklar vad ont i magen jag har! Magen blev väl chockad att den fick riktig mat och inte yoghurt/smörgås. x) Och sen regelbundet .....

Anyway, har just kommit tillbaka från my dearly beloved Hemköp. Hyrde film ändå faktiskt. Men blev inte romantisk komedi som jag egentligen var ute efter, utan blev Into the Wild istället! Har hört väldigt mycket om den - ingen aning om det är bra eller dåliga saker, men eftersom den är omtalad är det väl värt att se den? Folk har fått upp ögonen för den. Så det kommer jag pyssla med SEN. Nu ska jag hälsa på min simsgubbe! :)

Ha det bra! ♥

Kommentarer
Namn: Jennie

??

2008-09-06 @ 22:12:17
Din blogg/Hemsida: http://kakuseiheroism.blogg.se/
Namn: Pappa

Du får se till att han fixar tv:n nu.

Sov gott.

2008-09-06 @ 23:21:08

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test