Lördag.


Hej!
Idag var jag och hälsade på i lågprisvaruhuset! :) Det var kul! De hade fått massa nya saker och kläder. x) Och min chef, Kjell, kände inte igen mig först. x)
Jag gick fram till kassan och sa "Hej!" Han sa "Hej..? Nej, men hej!" Klickade efter ett tag iallafall, haha. Det var kul. Kände jag var tvungen att hälsa på, hade sagt innan att jag skulle hälsa på när jag kom hem.

Sen hälsade jag på systembolaget och köpte vin till ikväll! Även om jag sa att jag inte skulle dricka vin så råkade det bli det ändå (A). Men det är gott - mousserande of course!

Ska ner och äta mat nu snart. Imorrn åker jag "hem" till Nyköping. Tåget går halv tolv, så det får bli lugnt inatt ändå. Men egentligen - har ju varit upp dygn i sträck förut, så varför inte? ;)

Kanske bloggar sen innan jag åker till My! Ha det bra så länge, folks!


Kommentarer

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test