Kvällspromenad.

Nyss kommit hem från en kvällspromenad! Eller nej, egentligen inte ... nyss kommit hem från Hemköp!
Var ute och gick förut, men så fort jag kom hem var jag tvungen springa in efter pengar för att hinna innan de stängde. Blev så äckligt sugen på The. :')
Gick samma vända idag som igår, men baklänges istället - och jag hittade! Jag kanske har ett hyffsat lokalsinne ändå! Det är kul att gå runt och kolla lite, man finner massa nya ställen hela tiden. Nästa gång får jag nog gå åt andra hållet så det blir lite omväxling, haha. Måste ut och gå. Blir att jag sitter här inne hela tiden annars ju, och det mår man inte så bra av. Ingen naturligt solljus härinne. Minimalt fönster ju!


Nu ska jag njuta av en kopp the! Och försöka glömma min hemlängtan. Himlagott heter det tydligen.


Kommentarer

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test