Jag vill ha en latte, typ.


Nej jag funderar på om jag ska gå ut på stan en sväng och se om jag finner nåt intressant. Tex en latte eller så. Idag har jag egentligen ingenting planerat. Fick ju "läxa" i skolan igår, men det hinner man nog fixa under helgen, så man behöver inte känna press för det.
Hmm, kanske ska se om det går någon bra bio idag? Har för mig att jag och mamma såg en biosalong när vi var ute och gick runt här. Annars vet jag inte vad jag hittar på. Har tre helt lediga dagar nu - yey. Ångrar lite att jag inte åkte hem, men åker ju hem nästa helg. Hoppas vi har projektarbete och är lediga den fredagen med! Skulle vara smidigt as hell, då skulle jag t o m kunna åka hem torsdagkväll! :D Vi får la se.

Nej, kaffe var det ja. Latte. Hyra film kanske?

Kommentarer

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test