Fredagkväll med popcorn.


Kunde tyvärr inte fota kuddarna. Kameran vill inte. Men håller på att laffa batterierna så imorrn kan ni se! Köpte också en tröja idag, en herrtröja, haha. x) Men den var rätt snygg! Mörkgrå, ganska tunn, men svart döskallar på! Kan också fotas imorgon. Det smarriga med den var att det var slutrea. Gått från 399 kr till 50 kr!! Och 50 spänn var den värd!

Blev ingen hyrfilm heller. Orkade inte bestämma vilken, och bion hinner jag inte till nu. Så får väl kolla på någon film jag har med hit. Tror också jag har några Beverly Hills avsnitt kvar.
Sen måste jag göra läxan. Bokade tid på biblioteket 11.00 imorrn så borde fixat det innan. Men jag har hela natten på mig. (A). Nu bli det movie och popcorn!


Ha det bra! ♥

Kommentarer

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test