Fredag!


Good morning people!
Sov 12 timmar inatt. Hade gärna sovit mer om inte telefonen ringde. Dessutom var det ingen där när jag svarade så.
Har suttit framför en TV med hur många kanaler som helst, nu på morgonen! Med tanke på att min TV i nyköping bara har tre kanaler och jag inte ens lyckats få in någon bild än så var detta underbart. Zappa ♥.
Har pluggat lite också. Håller på att renskriva mina anteckningar så att de ska vara läsliga, och ska läsa i boken sen också. :) Känner mig som en liten besserwisser när jag och pappa snackar sprit och vin. ;) För jag rättar hela tiden, haha! Och sån vill jag inte vara! Men det är kul att kunna, och veta liksom vad man snackar om. :)

Nu ska jag gå ut en sväng tror jag. Sola! Solen skiner ju här!
Sen ska jag rensa hjärnan och bara vara. Tänka på allt och inget. Sounds good, eh? Nä.




they hate you if you're clever and they dispise a fool.

Kommentarer

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test