En snabb koll på dagen.

Missödet med nudlarna över!
Trött och mätt är jag nu. Funderar på att lägga mig och vila/sova ett litet tag. :)
Idag i skolan var det kul! Som vanligt då.. ;) Egentligen skulle Jan Rosborn varit här igår och idag och pratat vin, men det blev något fel på våra scheman, och han skulle komma imorrn och på torsdag istället. Lika bra det. :) Så idag hade vi barteknik med Hans! Vi skulle köra på varma drinkar. Hot coffees och Toddies. Och för mig som älskar kaffedrinkar var detta heaven! Vi skulle dela in oss i grupper och hitta på en egen coffee och en egen toddy. Det var skojigt, som sagt!

En kille, Micke, som gått här förra året var och hälsade på idag! Han var coolt. :) Fick lite insider tips, och han berätta lite om vad han gjorde nu osv. Det var kul. Dåligt ordföråd jag har? Och han sa att våran klass/grupp var mycket mer possitiv och mer "together" än förra årets. Och det var vi ju hört förut. :)

Sen skulle vi bestämma vilka drinkar som skulle serveras på Ladies Night. Och jag står fast vid vad jag tycker. COSMOPOLITAN! Det hör ju alla, att det hör till tjejkvällar! Det är ju bland den första drinken som man som tjej hört talas om? Sex and the city liksom. Visst, den är kanske inte direkt så god - men den är populär!
Men den blev dissad. Så vad gör man. Jag ska ju inte ens dit. :P
Men Hahá, jaa det var kul.

Snacka om meningslöst inlägg. I'm outta here.


Kommentarer
Namn: Memmie

Han var coolt. :)



.. hej MVG i grammatik? :D

2008-09-30 @ 17:59:26
Din blogg/Hemsida: http://kawokaw.blogg.se/

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test