Dum i huvudet?


Gissa vem som är helt jävla knäpp i huvudet? Eller iallafall stans största klant?

JAG!

Jag kokade nudlar till middag (vilket jag förövrigt kommer få leva på ett tag framöver...!) och när de var färdiga skulle jag hälla av vattnet. Så började hälla direkt ur kastrullen, men när nudlarna höll på att åka med i slasken kom jag på att jag kunde vara smart och använda durkslag! Smart var det ja... Jag använde durkslag, men tro fan att jag höll det över golvet när jag började hälla!
Fan alltså..... :P

Kommentarer
Namn: Memmie

AHHAHAH!

SMART?!

2008-09-30 @ 18:00:04
Din blogg/Hemsida: http://kawokaw.blogg.se/
Namn: marita

En olika händer så lätt..... Hoppas du inte brände fötterna!

2008-09-30 @ 23:06:51

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test