Coola Nick.


Idag har varit en bra dag! Jag var extremt trött i och med att jag låg och pluggade halva natten på ett prov jag ändå körde på. Men det var en bra dag ändå!
På eftermiddagen var han Nick (minns inte efternamnet, skulle googlat annars!) från F12 gruppen där i föreläste! Det var skitintressant! Han var cool som fan.
Hade körde med riktiga grejer typ, som han fixat själv. Satte ihop våra två barer för att få en stor, och alltså, wow. Han var ball. Han gjorde några av de klassiska drinkarna men på "sitt sätt". Och som vi lär oss - inte följa recepten slaviskt, även om det lätt blir så när man är ny i branchen. Men han gjorde iallafall sitt och det var jättefränt att kolla hur han jobbade bakom baren med de olika spritsorterna, shakern, glasen och allting. Självklart fick vi smaka på allt, haha!
Sen att han pratade engelska gjorde ju det hela rätt mycket intressantare, för man var tvungen att lyssna hela tiden för att hänga med. Och han fick verligen yrket att verka hur kul och coolt som helst!

Babbel. Det jag försöker komma fram till - han var stencool!



( Nu måste jag packa väskan inför imorrn och sova. Känner att jag svamlar och vet inte vad jag skriver egentligen. Är så himla trött! ...)

Kommentarer

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test