Coffehouse!


För övrigt idag så kom inte våran lärare till lektionen. Han hade missuppfattat vårat schema så det blev inget idag. Så vi fick välja om vi ville vara kvar och öva barteknik med Robin och Mattias som lärare i klassen, eller gå hem och plugga vin. Jag, Mickaela och Marie tänkte sätta oss på coffehouse och plugga vin. Men pluggade vi? Njää, inte direkt. x)
Vi beställde fixa; en stooooor latte och en fralla, och satt och snackade massa skit, bland annat om i onsdags. Vissa saker man missat men man trodde man hade kanonkoll på! Satt där i evigheter kändes det som och bara pratade typ.
Sen kom Nathalie och Karin och hläsade på. De satte sig vid vårat bord, och när de skulle beställa tyckte jag och Marie att det var dags för en ny omgång kaffe.

Dock blev det Hot Chocolate för mig!

Efter det stog det kaffe/choklad upp till halsen på mig! Men det var mysigt att sitta där och skvallra. :P
Sen gick vi till H&M, Indiska osv. Följde Micka en bit på vägen för att gå in på affären vid ICA! De har grymt snygga kläder - men inget snyggt pris. x) Så det blev inget handlat där..
.. köpte mig dock en nya mössa på Åhlens sen! Tappade ju bort min i onsdag. :P

Nu ska jag städa! Jippi....

Kommentarer

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test